top of page

"Een avondje RIJKS" 
Branding event

Achtergrond

Voor het B2B event “een avondje RIJKS” zijn er een uitnodiging en email-reminders verstuurd. Ook de aankleding op het event zelf was geheel in dit thema doorgevoerd.

Uitnodiging

De gepersonaliseerde uitnodigingen vertoonde het beeld van het melkmeisje. Een mozaïek opgebouwd van afbeeldingen van de genodigde fabrikant. Zo waren er uiteindelijk 50 unieke uitnodigingen. De uitnodiging zat in speciaal lijstje van karton zodat je het kon uitvouwen en neerzetten.

Email reminder

De originele datum van het event was 22 november 2018. Helaas konden veel genodigen op deze datum niet aanwezig zijn. Vandaar dat er een nieuwe datum werd voorgesteld met een nieuwe email header. De strekking van de email was; “Zonder complete nachtwacht is een avondje RIJKS niet compleet”. Deze email header was een geanimeerde gif waarbij de verschillende nachtwacht personages verdwenen en weer verschenen in een silhouet.

Aankleding diner Restaurant Rijks

bottom of page