"Een avondje RIJKS"
Branding event
Achtergrond
Voor het B2B event “een avondje RIJKS” zijn een uitnodiging en email-reminders verstuurd. Ook de aankleding op het event zelf was geheel in dit thema doorgevoerd.
Uitnodiging
De gepersonaliseerde uitnodigingen vertoonden het beeld van het melkmeisje. Een mozaïek opgebouwd uit afbeeldingen van de uitgenodigde fabrikant zelf. Zo waren er uiteindelijk 50 unieke uitnodigingen. De uitnodiging zat in een speciaal lijstje van karton zodat je het kon uitvouwen en neerzetten.




Email reminder
De originele datum van het event was 22 november 2018. Helaas konden veel genodigden op deze datum niet aanwezig zijn. Vandaar dat we een nieuwe datum hebben voorgesteld met een nieuwe email header. De strekking van de email was; “Zonder complete nachtwacht is een avondje RIJKS niet compleet”. De email header toonde een geanimeerde gif waarbij de verschillende nachtwacht personages verdwenen en weer verschenen in een silhouet.

Aankleding diner Restaurant Rijks


