Campagne & Merkstrategie
Commercial
Tag-on commercials
Explainer video's
Owner
Woolsocks AG
Voor Woolsocks, dé app die gebruikers helpt te besparen, hebben we een nieuwe merkbelofte ontwikkeld: "Stop met teveel betalen, begin met besparen!" Deze belofte benadrukt slim financieel gedrag en activeert (nieuwe)gebruikers om optimaal gebruik te maken van functies zoals cashback, vouchers en automatisch sparen.

Hero commercial
​In de campagne introduceerden we Saving Sam, een mascotte die met praktische tips besparen toegankelijker maakt. De boodschap werd versterkt met hero- en tag-on video's, gericht op groei naar 5 miljoen gebruikers en dankzij de explainer-video's de huidige gebruikers stimuleren om meer functies uit de app te gebruiken.
​
Deliverables:
-
Hero video (35 seconden, diverse formaten)
-
4 Tag-on video’s (15 seconden)
-
16 explainer video’s voor app en support
​
Met deze campagne maken we besparen eenvoudiger én leuker.
​
Commercial en Explainer productie door Creative agency - Uncle Bill

Commercial tag-ons


Tag-on: Boodschappen cashback

Tag-on: Cashback op je maaltijdbezorging

Tag-on: Cashback op voucher

Tag-on: Cashback tijdens het online shoppen
Doorvertaling op de social kanalen​


